تولدت مبارک پروانه خانم
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

ده سال پیش در چنین روزی پا روی این زمین گذاشتی و ابتدا پدر و مادر خود را خوشحال کردی و پس از ده سال با بازی خوب و شیرینت بازیگران نمایش « از آدم تا آدم» خوشحال کردی .

افسوس که این کرونای لعنتی اجازه نداد که دور هم جمع بشیم و کیک تولدت را با هم بخوریم ؛ ولی همین که در وبلاک گروه تئاتر اندیشه  و در فضای مجازی جشن تولدت را می گیریم خداوند یکتا را شاکریم .

داشتن دختری زیبا و خوشکل برای برای خانواده خیر و برکت است و بی شک گروه تئاتر اندیشه که مورد اعتماد خانواده ها قرار گرفته و دختران دلبند خود را برای بازی در تئاتر به ما می سپارند یک بار دیگر خداوند یکتا را شاکریم . اینجانب عباس کرم الهی مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه هم از طرف خودم و هم از طرف «هسته ی مرکزی  ـ هیئت مدیره ـ بازرسان ـ معاونین ، اتاق فکر و تک به تک اعضای گروه خصوصا بازیگران نمایش « از آدم تا آدم » دهمین سال تولدت را تبریک می گویم ، هر چند از مادر مهربانت شنیدم که عقرب بر گونه ات بوسه زده ، اما عکس را که دیدم  اصلا نگران نشو ، این جای بوسه ی عقرب نیست بلکه به قول لرهای خودمان یا کار « چرّچرّ» و یا سالکی بر روی گونه ات مدتها تو را همراهی می کند . بازم تولدت مبارک .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 بهمن 1399برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه